_
f

Warning: Illegal string offset 'payoff' in /home/rsolar60/public_html/wp-content/themes/wayson_solaro/page.php on line 188

Metode de livrare


Warning: Illegal string offset 'subtitle' in /home/rsolar60/public_html/wp-content/themes/wayson_solaro/page.php on line 502
Costurile de transport
  • Pentru fiecare comanda se aplica o taxa de transport care este calculata conform greutatii si/sau volumului si a zonei geografice und trebuie livrat produsul.
  • Pentru majoritatea produselor costurile de transport sunt suportate de Solaro

 

Ridicare personala

Aceasta modalitate este disponibila si se poate realiza la sediul firmei noastre – Targoviste, B-dul I.C. Bratianu, Nr. 26, Bl. P8. Pentru o mai buna organizare va rugam sa ne anuntati cu 24 – 48 ore inainte de sosirea la sediu si ridicarea produsului.

Atlassib

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania Atlassib:

  • Informatii de contact Atlassib pentru zona dumneavoastra puteti gasi la: http://www.postaatlassib.ro/retea-agentii/romania/
  • Marfa va fi livrata în termen de 3-4 zile lucratoare de la efectuarea comenzii
  • În momentul în care coletul este expediat veti fi notificat inclusiv prin email si telefon
  • Puteti verifica oricand statusul pachetului dumneavoastra accesand http://www.postaatlassib.ro/ si introducand codul de bare corespunzator
  • In cazul in care agentul companiei de curierat nu va gaseset la adresa, acesta este obligat sa va contacteze telefonic, iar in cazul in care nu puteti fi contactat(a) coletul se va intoarce in centrul de livrare, urmand ca sistemul de livrare sa inregistreze o noua impunere de expediere
  • Plata coletului poate fi efectuata în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii, prin transfer bancar.
  • Informatii privind coletul dumneavoastra si serviciile Atlassib puteti afla apeland *9788 (tarif normal in orice retea mobila) sau la adresa de e-mail office@postaatlassib.ro

 
Puteti deschide pachetul în fata curierului (însa numai dupa ce achitati totalul produsului/produselor) pentru a va asigura ca ceea ce este înscris pe factura este prezent si în colet. De asemenea va rugam sa va asigurati (atunci cand deschideti coletul) ca produsele fragile (tuburi vidate, sticla, componente electronice) sunt in regula (nu sunt sparte, deteriorate, indoite).Orice reclamatie ulterioara a unor produse care lipsesc din colet nu este luata în considerare de compania Atlassib.